Nauris Kaņka
Nauris Kaņka
Fizikas skolotājs
PROGRAMMAS LAIKĀ STRĀDĀJA
Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijā.
Izglītība
Latvijas Lauksaimniecības universitātē ieguva bakalaura grādu mašīnu projektēšanā un ražošanā.
Nauris UN IESPĒJAMĀ MISIJA
Nauris pēc augstskolas studijām pierādījis sevi kā precīzu un nenogurdināmu darba gaitās. Viņš darbojies kā projektu koordinators un kvalitātes inženieris. Nauris redz, ka darbā gūtās atziņas un pieredze ir noderīga arī darba pienākumos skolā.
Nauris vienmēr domājis par iespēju strādāt par skolotāju, apzinājies, ka reiz tam dzīvē pienāks īstais laiks. Iespējamā misijā Nauris vēlējās pilnveidot savas mācīšanas spējas un sagatavojot interesantas un aizraujošas fizikas mācību stundas.
Programmā Nauris izvirzīja vairākus mērķus, ko vēlējās sasniegt ar savu darbu skolā un Iespējamā misijā. Pirmkārt, rast atbilstošu pieeju katram audzēknim, jo dažādi skolēni uztver un saprot lietas dažādos formātos. Otrkārt, pielāgoties skolēnu aktualitātēm un interesēm. Nauris uzskata, ka skolotājiem ir jābūt atvērtiem un progresīviem, lai Latvijas skolās iegūtā izglītība būtu konkurētspējīga.
“Es vēlos izveidot un adaptēt mācību materiālus un metodes, ar kurām viegli un efektīvi strādāt klasē, lai sasniegtu uz kompetenču attīstību vērstus rezultātus sākotnēji savā priekšmetā, kā arī labprāt palīdzētu arī citu priekšmetu skolotājiem adaptēt, pilnveidot mācību materiālus. Domāju, ka, sadarbojoties ar citiem skolotājiem, varam veidot saikni starp priekšmetiem, mācību tēmām, piedāvājumiem un uzdevumiem, kas būtu saistoši arī mūsu skolēniem.”
Nauris vēlas fiziku parādīt kā saprotamu un likumsakarībās balstītu mācību priekšmetu, kur skolēni ar dažādām interesēm var atrast sev saistošas tēmas.